Antenne - König - KN-DVBT-OUT112 - Wit

Dit product is helaas momenteel niet leverbaar.

  Verder winkelen  

König Buitenantenne

De König Buitenantenne is een mooie, witte antenne om buiten te plaatsen en is geschikt voor het ontvangen van Digitenne van KPN en andere digitale signalen. Omdat deze tool voor buiten is gemaakt, heeft het een sterke, waterdichte behuizing en is het apparaatje voorzien van een beschermend laagje dat Uv-straling tegenhoudt. De handige, compacte antenne beschikt over een praktisch LTE-filter, waarmee storende frequenties van telefoons worden gefilterd. Het toestel kan gekanteld worden voor optimaal gebruikersgemak en wordt geleverd met een coaxkabel van maar liefst 3 meter. Uiteraard kan deze antenne ook binnen gebruikt worden.

Eenvoudige montage

De König Buitenantenne is een zeer vlakke, lichtgewicht designantenne. De tool is erg compact en plat (19,5 x 10 x 6,5 centimeter) en weegt dan ook maar 772 gram. Het toestel is gemaakt van wit, glimmend kunststof met zwartkleurige details. Doordat het apparaatje wordt geleverd met handig bevestigingsmateriaal, kun je dit toestel eenvoudig monteren en installeren.

Inclusief praktische accessoires

Deze vlakke mini-antenne wordt geleverd met antennevoeding, een mastklem, schroeven, muurankers, voeding, een inserter, een coaxkabel met F-connector en een handleiding. Ben jij op zoek naar een goede, sterke en mooie mini-antenne voor buiten? Dan zit je met deze stijlvolle en gebruiksvriendelijke ontvanger helemaal goed.

Specificaties
Meer over Antenne - König - KN-DVBT-OUT112 - Wit (Productcode: 2454901336.11003)
 Antenne
 Merk
König
 Type
KN-DVBT-OUT112
 Kleur
Wit
 Voeding
Netstroom
 Kabellengte
3 meter
 Aansluiting
F-Connector
Reviews
Schrijf een review en maak kans op je aankoopbedrag terug!
 
         

Er is nog geen review voor dit product. Beoordeel dit product als eerste.

  Schrijf een review  
  Op de hoogte blijven van alle aanbiedingen?
Overige links