Antenne - Goobay - 51501 - Grijs

€ 39,99 (incl. 21% BTW)
Voorraad: 19
3-5 wd
Payment methods

Goobay buitenantenne grijs

De Goobay buitenantenne grijs is een stijlvolle, grijze antenne om buiten op te hangen. Deze is geschikt voor het ontvangen DVB-T-, DVB-T2- en DAB-signalen. Dus niet alleen handig als je graag naar verschillende, digitale televisiezenders kijkt, maar ook wanneer je veel luistert naar de radio. Omdat dit apparaatje voor buiten gemaakt is, heeft het een sterke, waterdichte behuizing en is het apparaatje voorzien van een beschermend laagje dat Uv-straling tegenhoudt. Weer of geen weer, deze mini-antenne kan er tegen. Daarnaast beschikt dit buitenapparaat over een praktische GSM/LTE/4G-filter, waarmee storende frequenties van andere digitale apparaten eenvoudig weggefilterd worden.

Optimaal gebruikersgemak

De Goobay buitenantenne grijs is een zeer handige en lichtgewicht designantenne voor buiten. De tool ziet er modern uit met het ronde, buisvormige ontwerp en is tevens erg compact (22 x 11,8 x 9,3 centimeter), waardoor de antenne dan ook maar 490 gram weegt. Het toestel is gemaakt van zilverkleurig, mat kunststof met zwartkleurige, flexibele stang, voor optimaal gebruikersgemak. Het apparaatje neemt weinig ruimte in beslag en valt niet op. Ook zorgt de geïntegreerde antenneversterker ervoor dat zwakkere signalen versterkt worden.

Eenvoudige montage

Deze moderne, zilverkleurige antenne wordt geleverd met voedingsspanning, voedingsschakelaar, een handige muurbevestigingsset, een universele montagevoet en een aansluitkabel met coaxstekker van maar liefst 3 meter lang. Je kunt de designantenne dus eenvoudig en probleemloos zelf monteren. Als jij op zoek bent naar een goede, sterke en ruimtebesparende mini-antenne voor buiten, dan kies deze gebruiksvriendelijke ontvanger.

Specificaties
Meer over Antenne - Goobay - 51501 - Grijs (Productcode: 6273195405.11003)
 Antenne
 Merk
Goobay
 Type
51501
 Kleur
Grijs
 Voeding
Netstroom
 Aansluiting
Coaxiale kabel
Reviews
Schrijf een review en maak kans op je aankoopbedrag terug!
 
         

Er is nog geen review voor dit product. Beoordeel dit product als eerste.

  Schrijf een review  
  Op de hoogte blijven van alle aanbiedingen?
Overige links